حجامتها و فواید آنها
فوریه 5, 2015
مزاج چیست؟
نوامبر 14, 2015
نمایش همه

 درمان میخچه در طب سنتی

 

طرز درمان میخچه در عرض۲۴الی۳۶ ساعت برای همیشه .

n00000104-b

با گوجه فرنگی (آذری بامادور)
در دوران خدمت سربازی انقدر پا برهنه ما رو دوندن و بر اثر رفتن خار به پام که نتونستم کامل درش بیارم تبدیل به میخچه شد که بعدها خیلی اذیتم میکرد  و هر کاری میکردم ( از قبیل سوزاندن محل میخچه با میل داغ . یا چسب میخچه ) . بازم دوباره مثل روز اول شروع به درد کردن می کرد که  تا هفته پیش که به منطقه کردستان سفر کرده بودم که پیر مردی ۸۰ سالش می شد منو دید که پام رو نمی تونم زمین بزارم . ازم پرسد مشکلت چیه ماجرا رو واسش تعرف کردم  که گفت این که کاری نداره برگشتی به خونتون یه گوجه بگیر از وسط نصفش کن بزار روی میخچه و با پارچه وکیسه فریزر ببندش بزار ۲۴ ساعت بمونه روی میخچه و اگه خیلی قدیمیه بزار  یک روز ونیمی روش بمونه . بعد خوب خوب میشه . اصلا باورم نشد ..البته بهم گفت که  اگه گوجه فرنگی ترش باشه بهتره و زود تر عمل میکنه .ضمنا بهم گفت اگه خوب شد دعام کن . برگشتنی رفتم مراغه خونه فامیل هامون اونجا داستان رو تعریف کردم . مادرم زود یه گوجه اورد از وسط نصفش کرد گذاشت روی میخچه و با پارچه وکیسه فریزر روش رو بستیم فردا عصر که بازکردیم . از میخچه اثری نبود . و میخچه این یکی پام مثل یه چوب خشک شده بود که با مقاب خیلی راحت کشیدمش بیرون . باورم نمیشود  میدونید چقدر بدبختی کشیده بودم . با یه گوجه برطرف شد . حتی به دوستانم هم گفتم که سر به سرم گذاشتن . یکی از دوستام میره خونه واسه باباش تعریف می کنه . بعد دو روز باباش بهم زنگ زد و انقدر دعام کرد . گقتم بزار این اطلاعات رو تو پستی بزارم . بچه ها هم بدونند . که اگه کسی با این مشکل رو برو است . بهش بگن……. امتحانش فقط با یه گوجه فرنگی

تجربه یکی از کاربران

با سلام به شما دوست عزیزم
من هم چند سال پیش بود که پاهام میخچه داشت. انواع و اقسام داروهارو استفاده کردم ولی جواب نداد. تا پیش یک دکتر پوست به نام آقای مسعود بلاغت رفتم (شهر قم) که به من گفت داروی آلمانی میخچه دیگه توی ایران گیر نمیاد. بهترین راه و کم‌خرج‌ترین راه استفاده از گوجه فرنگی است. گوجه رو باید برش داد و از طرف داخلش که خیسه روی میخچه گذاشت و بست. یک شب تا صبح. البته تعداد میخچه‌هام زیاد بود و چندین شب تکرار کردم و روزی دوبار هم توی حمام پام رو توی آب گرم ماساژ دادم. فکر میکنم دیگه صبح روز سوم بود که دیگه اثری از اون میخچه‌های دردناک و ضخیم نبود. و تا الان هم دیگه مشکلی نداشتم. خدا خیر بده به هر کسی که این مطالب رو منتشر کنه. چون میخچه مشکل خیلیا هست. برای ما هم دعا کنید.

با سلام خدمت دوستان
من هم اینکار رو انجام دادم یعنی ۲۴ ساعت گوجه روی پام گذاشتم و بعد از آن به وسیله سنگ پا میخچه را نازک کردم و دیگر درد آ ن ساکت شد.دعاگوی شما و آن پیرمرد هستیم.

http://darogiyahi.ir/ منبع