واکنش های بدن در طول درمان “یو می هو “، نشانگر بهبود بیماری است.
ژوئن 10, 2014
روش نوشتن و خواند آزمایش
ژوئن 13, 2014
نمایش همه

مرد ۳۰ ساله ایی که از ۶۹ عارضه در رنج و عذاب بود، به موسسۀ ما مراجعه کرد؛ که در اینجا جهت اطلاع شما از کارآیی این شیوۀ درمانی، شمه ای از آن را برایتان شرح می دهم.

ناراحتی اصلی او دردهای روده ایی بود. به علاوه از عوارض عدم تعادلهم رنج می برد و در اثر به کار بردن روش درمانی “یو می هو” برخی از ناراحتیهای او از بین رفتند. ناراحتی نفخ شکم که مدت ۱۵ سال او را رنج می داد، بعد از ۲۰ جلسه درمان شد، یبوستی که بیش از ۷ سال گرفتارش بود بعد از ۷ جلسه تخفیف پیدا کرد و بعد از ۴۰ جلسه کاملأ درمان شد. بیماری هموروئید ( بواسیر ) او بعد از ۶ جلسه درمان شد. خشکی عضلات شانه و گردن او بعد از ۱۲ جلسه تخفیف پیدا کرد. دردهای سیاتیک ۵ سالۀ او بعد از ۱۲ جلسه تخفیف پیدا کرد و از ۴۰ جلسه درمان شد. درد ناحیۀ لگن ۵ ساله اش بعد از ۸ جلسه، و دردهای ستون فقرات و شانه ها پس از ۴۰ جلسه، برونشیت بعد از ۳۰ جلسه و دردهای میان دنده ها که ۳ سال گرفتارش بود بعد از ۱۲ جلسه درمان شد و …

می توانم بگویم که تمام این ها، نتایج معجزه آسایی بودند که در عرض حدود ۴۰ جلسه به دست آمدند. حال اگر این مرد می خواست به بیمارستان مراجعه کند حیران و سرگردان می شد که اول باید به کدام بخش مراجعه کند. چون بیمارستان نوع غربی دارای بخشهای مختلفی مانند بخش جراحی روده، بخش حساسیت، بخش جراحی مغز، بخش اعصاب، بخش ارولوژی و … هستند و مردی که از ۶۹ بیماری رنج می برد، در صورت مراجعه به چنین بیمارستانی نمی داند که ابتدا باید به کدام بخش مراجعه کند. وانگهی پس از مراجعه، او را از یک بخش به بخش دیگر می فرستادند تا دست آخر کلی وقت و پول او در چنین بیمارستان بزرگی تلف شود.

با این همه اگر شانس می آورد و بیماری هایش درمان می شد، خوب بود. زیرا چندان هم بعید نبود که نتواند کلیۀ درمانهایی را که بخشهای مختلف بیمارستان به طور جداگانه بر روی او اعمال می کردند، تحمل کند.

روش درمانی “یو می هو” بر عکس روش غربی، می تواند با درمان بیماری اصلی، عوارض جانبی را از بین ببرد. زمانی که جابجایی لگن خاصره اصلاح شود، قدرت طبیعی بدن و توانایی خوددرمانی بیمار به نحو چشمگیری افزایش می یابد و تمامی دردها خود به خود درمان می شوند.

مردی که از ۶۹ عارضه شکایت داشت، مردی بود با ۱۶۹ سانتیمتر قد و ۵۲ کیلوگرم وزن که در حسابداری کار می کرد. او از یک سانتی متر جابجایی سمت راست لگن و به همین اندازه نیز از پیچ خوردگی قسمت خارجی سمت راست لگن رنج می برد. من شک دارم اگر او تمام عمرش هم مدام به بیمارستان مراجعه می کرد، می توانست این مشکل را کاملأ حل کند! در حال حاضر او با سلامت کامل مشغول به کار است.

بیماران زیادی هستند که به نحو حیرت آوری به کمک روش درمانی “یو می هو” کلیۀ بیماریهایشان درمان شده است و پس از مراجعه به موسسۀ ما سلامت کامل خود را بدست آورده اند.

 

آیا می توانید این نتایج حیرت آور را باور کنید؟

 

اثر روش درمانی “یو می هو” بر برخی از دردها آنچنان شدید است که طی یک تا دو جلسه کاملأ از بین می روند. این آثار درمانی در میان دو درصد از بیماران، بدون توجه به سن آنها، بسیار سریع ظاهر می شود. ظهور این نتایج بیانگر آن است که بیمار، بدن قابل انعطافی داشته است و لزومأ به مهارت درمانگر و شدت عوارض بستگی ندارد.

اگر انعطاف بدن عالی باشد، جابجایی لگن خاصره را می توان در یک جلسه درمان کرد. در چنین حالتی در اثر اجرای نرمشهای مخصوص “یو می هو”، استخوان لگن به نحو حیرت آوری صدا می دهد که نشانۀ جا افتادگی آن است. عضلات و بافتهای پیوندی، انعطاف خود را باز می یابند، گردش خون بهتر می شود و سایر بیماریهای عارضی ناشی از آن، پس از رفع جابجایی استخوان، به سرعت از بین می روند. اثر درمانی این روش بخصوص در میان جوانان بسیار شدید است، زیرا جوانان معمولأ بدن های نرمتری دارند. با این همه به کار بردن روش درمانی “یو می هو” در افراد مسن نیز گاه نتایج حیرت آوری در پی داشته است، که نمونه های زیر گواهی است بر تأثیر حیرت انگیز این روش درمانی:

ت.ی ( پسر بچه ۶ ساله ): انحنای ستون فقرات پس از یک جلسه درمان شد.

ر.ی ( خانم ۳۲ ساله ): که از ناراحتی قاعدگی و اختلال در عصب نباتی رنج می برد، در یک جلسه درمان شد.

س.ج ( مرد ۴۳ ساله ): درد ناحیۀ لگن که ۵ سال او را رنج می داد، پس از ۴ جلسه درمان، از میان رفت. سردرد، گرفتگی عضلات شانه و درد آرنجها، ناراحتی پا و سایر دردهایش همگی به طور همزمان درمان شدند.

ت.ا ( مرد ۵۳ ساله ): طی یک جلسه این مرد قدرت زندگی طبیعی بدنش را بازیافت. جلوی رشد بیمار “منیر” را گرفت و پس از ۲۰ جلسه بیماری او دیگر هیچ گاه عود نکرد.

م.ی ( خانم ۴۶ ساله ): که تمام بدنش دچار رعشه بود و از ناراحتی عصبی خفیفی رنج می برد، در یک جلسه درمان شد.

 

ممکن است برخی از شما هنوز شک داشته باشید که چنین بیماریهایی را بتوان به نحو چشمگیری در جلسه، با کاربرد روش درمانی “یو می هو” معالجه کرد. اما این یک واقعیت انکارناپذیر است. بهتر است به جای هر گونه پیش داوری یک بار این روش را تجربه کنید و سپس درباره آثار درمانی آن به قضاوت بنشینید.

 

                                                                                         دکتر سایونجی ماسایوکی