بیماری ‌های تنفسی و درمان در طب سنتی
آوریل 11, 2016
درمان قطعی شپش باهیچ شوینده شیمیایی
اکتبر 21, 2016
نمایش همه

رژيم لاغري شكم و پهلو ، روشی قوی

برای دریافت رژیم و اصلاح تغذیه موضعی اینجا کلیک کنید

اولین و مهمترین فاکتور برای اینکه بتوانید شکم خود را کوچک کنید این هست که باید قد و وزن در تعادل باشد و یا حد اقل کمی اضافه وزن داشته باشید

واقع بین باشید : این توصیه در کاهش چربی شکمی، مهم تر از سایر موارد می باشد. توجه داشته باشید که روش سریعی برای کاهش چربی دور شکم وجود ندارد.

شاخص توده بدن (BMI)

شاخص توده بدن (BMI) : شاخص ساده ای برای ارزیابی نسبت وزن به قد است که بطور معمول برای طبقه بندی چاقی و اضافه وزن در افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد.این شاخص از حاصل تقسیم وزن بر مجذور قد بدست می آید.

۲ (قد بر حسب متر) ÷ وزن به کیلوگرم = BMI

بنابر تعریف سازمان بهداشت جهانی برای طبقه بندی چاقی و اضافه وزن افراد با شاخص توده بدنی کمتر از ۱۸٫۵ کم وزن، بین ۲۵- ۱۸٫۵ دارای وزن نرمال، بین ۳۰-۲۵ مبتلا به اضافه وزن و بیشتر از ۳۰ مبتلا به چاقی می باشند.

Fat-02

محاسبه وزن ایده آل در مردان و زنان

برای تعیین وضعیت افراد از نظر ابتلا به چاقی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. به طور مثال، با استفاده از فرمول زیر می توان وزن ایده آل را محاسبه کرد:

برای دریافت رژیم و اصلاح تغذیه موضعی اینجا کلیک کنید

برای آقایان : ۴۸ + (۱۵۰ – قد) ۱/۱

برای خانم ها : ۴۵ + (۱۵۰ – قد)

خواستن توانستن است . اگر واقعا میخواهید از شر چربی های شکم و چربی های پهلوها راحت شوید باید سختی بکشید اما این سختی فقط به مدت ۶ هفته خواهد بود پس از آن از داشتن شکم کتابی بدون گوشتهای نفرت انگیز پهلوها به خود افتخار میکنید . برای آب کردن شکم نه قرصی وجود دارد نه دعایی و نه جادویی . اگر هر سه کاری را که میگوییم انجام دهیم به خواسته ی خود می رسید و گرنه خیر.

شرط اول برنامه غذایی :

سرخ کردنی و روغن را به مدت ۶ هفته فراموش کنید.

از هر نوع مواد قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج، سیب زمینی و… را در حد توان به حداقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی :

 ورزشهای هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث از بین بردن چربی های بدن می شوند. ما در این برنامه ۶ هفته ای بیشتر نیازمند اثرات چربی سوزی آنها هستیم.

در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفته ای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزش های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی ۱۵ دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش دهید تا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش های هوازی به منظور چربی سوزی در این برنامه ۶ هفته ای می توان استفاده کرد ،اما

ورزش هایی که کارایی  بهتری برای چربی سوزی شما دارد عبارتند از :

پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام،تردمیل و دوچرخه ثابت.

نتیجه تصویری برای رژيم لاغري شكم و پهلو

برای دریافت رژیم و اصلاح تغذیه موضعی اینجا کلیک کنید

شرط سوم تمرینات شکم :

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی های شکم شما (توسط رژیم غذایی وبرنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات ۶ تکه ای شکم نامیده مبشود.پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته ای ۴ نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید :

الف -بالا آوردن پاها در حالت خوابیده :

در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید.

 این حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

ب _انجام حرکت ورزشی دراز و نشست :

روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت  را هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

ج _انجام حرکت ورزشی پا دوچرخه :

روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین  باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این  حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و هر نوبت ۳ دقیقه انجام دهید.

عکس های متحرک حرکات مخصوص آب کردن چربی دور شکم ، کمر و پهلوها

برای دریافت رژیم و اصلاح تغذیه موضعی اینجا کلیک کنید

Fat-10 Fat-11 Fat-12 Fat-13 Fat-14 Fat-15 Fat-16 Fat-17 Fat-18 Fat-19 Fat-20 Fat-21 Fat-22 Fat-23 Fat-24 Fat-25 Fat-26 Fat-27 Fat-28 Fat-29

برای دریافت رژیم و اصلاح تغذیه موضعی اینجا کلیک کنید

جمع آوری محمد حسین زارع خورمیزی